true story..

Me..

Thursday, June 10, 2010

.: ngam la tu, Baik utk kau dan aku :.

aloo... today aku chat ngn kwn aku... dan dpt la satu berita tu...
Berita ni aku mok klasifikasikan sebagai berita apa yek..??
berita gembira?, sedih?,sayu? or????..apa2 jak la.. yang penting berita tu cukup untuk mengambarkan kau siapa sebenarnya...

Sangat2 mencerminkan kau siapa sebenarnya... Dan betapa HIPOKRIT nya kau...
Aku pena ckp dlu,..
"IF kau Buat benda tu... Bermakna Kau Buang AKu dalam Hidup Kau .."
" kau janji tak kn buat kan "... hahahahahah ternyata Kau MEMANG PENIPU!!!!
org yang penuh ngn JANJI2 PALSU,,,, manis mulut jak... tp sebenarnya...
HIPOKRIT..
so TQ so much la.. coz ko mmg uda merosakkan segalanya... Dari awal lg,,, aku bole katakan.. semuanya salah KAU..semuanya berpunca dari KAU!! so mmg patut aku buang kau pun... Buang ko jauh2 dari hidup aku,,, SUH!!SUH!!!!SUHHH !!! Pergi Ko jauh2 jgn pena dekat ngn aku.... Besar Kuman pun aku tak mok ingat pasal KAU..KAU merupakan 'NITEMARE' aku...!!! pergi Kau... Cukuplah apa yang aku tanggung selama ini...
Kau buang aku... dan aku pun dah buang kau jauh2 dari hidup aku....
ngamla tu... baik utk kau dan aku...

tak kisah la apa nak jd kan...
what goes around, comes around...
juz aku hope ko bahagia la ngn pilihan kau...
aku tidak perna doakan yg buruk2 pada kau... aku sentiasa doakan yg baik utk kau...
semoga kau bahagia la..

utk pengetahuan KAU sekali lagi,...IF aku boleh putar masa dulu,,,,
aku nak kau tahu... aku mok tarik semua word2 aku yg pena aku ckp kat ko dulu,,, tarik semua janji2 aku pd kau dulu.... Dan SANGAT MENYESAL kenal kau!!!

p/s : sakit hati juga sebenarnya.. tp aku dah nekad...KAU merupakan org yg telah merosakkan segalanya dalam hidup AKU... sejak dari awal lg... aku patut sedar... KAU sebenarnya TIDAK LAYAK DAPAT TEMPAT ITU DIHATI AKU.. semoga kau bahagia la selalu... aku hope sgt... org tu dapat bahagiakan kau....

No comments:

Post a Comment