true story..

Me..

Thursday, June 3, 2010

:. NEKAD KER? :.

sejak akhir2 ni aku selalu fikir benda yg mendalam sgt...
aku terdesak ke?? or aku juz nak cri jalan penyelesaian yg singkat???
aku bertindak ikut kemahuan hati jak ni???
bole ka aku pentingkan diri sendri???
bole tak aku ambil keputusan sendiri tanpa mepedulikan perasaan org sekeliling aku esspecially my family....
selfish ??? hurmmm oh tidak!!!! itu bukan aku??
Tp smpi bila aku harus begini??? sembunyikan semua nya... walhal Yang di atas langit tu tahu segala apa yg aku perbuat???
aku termenung sejenak... duduk fikir panjang.....
fikir punya fikir.... itu juga jalan penyelesaian yg aku jumpa... dan itu jak jalan yg pling baik.....
tapi.... semua ni bakal mengundang masalah besar.... Ya aku pasti semua tu...
Kalau la aku bertindak seperti apa yg aku fikirkan....
pasti org tua aku kecewa... pasti family aku yg len duk mengata aku yg bkn2... walhal aku just nak perbetulkan keadaan... aku tak mahu la hidup mcm ni terus.... di belenggu perasaan bersalah... takut,,., berdosa....
Ya Allah tolongla hambamu yang hina ini,.....
aku buntu Ya Allah,....
Betul ka tindakan aku??
Engkau saja yg mengetahui segalanya....
Tapi aku nekad ka dengan keputusan aku??
Betul ka aku tidak akan menyesal dengan keputusan yang aku ambil???
Akan ka bahagia bila aku buat sedemikian???
Boleh ka aku hidup dengan semua itu???
Adakah aku akan melukakan hati org tua ku????
Bagaimana penerimaan family aku??
Bagaimana utk aku mengatasi semua kemungkinan yang bakal berlaku????
Aku buntu?? Aku Binggung?? Aku tersepit???

No comments:

Post a Comment