true story..

Me..

Saturday, June 5, 2010

.: cinta Dalam Hati :.


mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa dicintai
tak mengapa bagiku
asal kau pun bahagia dalam hidupmu
dalam hidupmu..

Telah lama ku pendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku
menyintaimu pun adalah bahagia untuk ku
bahagia untuk ku

ku ingin kau tahu
diri ku disini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga hujung waktuku
dan berharap rasa ini akan abadi untuk selamnya

dan izinkan aku memeluk dirimu
kali ini saja...
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya...
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja...



ku ingin kau tahu diriku disini menanti dirimu.. meski ku tunggu hingga hujung waktu.... dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini sahaja... tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya...dan biarkan rasa ini bahgia untuk sekejap saja..... bait-bait kata ini membawa pengertian besar bagiku....

biarlah cinta itu wujud dalam hati sahaja... biarkan... kerna cinta dalam hati itu lebih membahagiakan... tidak akan pernah merasa terluka... kerna kita akan bahagia.. melihat org itu bahagia walaupun bkn disamping kita....

Dan aku akan terus simpan rasa ini utk selamanya... kerna aku tahu,,, sampai bila pun..cinta itu hanya boleh wujud dalam hati.. seandainya diluahkan,,, ianya akan mengganggu kententeraman jiwa,hati dan kehidupan kita...

Dan apa yang paling penting aku tak ingin merosakan suatu hubugan yang dibina atas dasar sahabat....

andai ini pilihan yang terbaik.. biarkan saja ia wujud dalam hati....

No comments:

Post a Comment