true story..

Me..

Monday, June 7, 2010

.: hati ini berat utk menanggung semua yg tersirat :.

kala aku duduk bersendirian... otak ku akn mula memikirkan benda yg mcm2...
ttg aku, family, frenz,love, cita-cita...
terlalu byk utk difikirkan,,, rumit hidup ini... andai dihuraikan satu persatu pasti memakan masa yang lama....
aku...
siapa aku 5thn akan dtg?? Puas hati ka ngn kehidupan sekarang?? Manusia... tiada akan pernah puas kan....
aku bukan tidak bersyukur dengan hidup aku skrg... aku bertuah ada family, ada kwn yg baik2, ada someone yg caring juz... Y aku mcm rasa ada yg kurang??/
Kurang dari segi apa?? apa yg aku inginkan?? apa yg harus ada dalam hidup aku?? apa yg aku kejar2? apa sebenarnya????
aku sendiri tidak faham....
aku cuba meneroka apa yg tersirat dalam hati aku sendiri,,,
oh... napa hati ini berat .... walhal dia kecik jak.... napa berat? mcm terlalu byk yg aku simpan kat dalam hati... smpi aku sendiri tak terdaya nak pikul... aku tak mampu nak luahkan,,,,
ya... aku sebenarnya tak mampu nak luahkan apa yg tersirat dalam hati aku... aku tak terdaya nak luahkan... andai diluahkankan... bimbang aku akan menyakiti hati org,,, menyakiti diri sendiri,,, menyakiti hati mereka yang tidak bersalah.. melukakan insan2 yang tidak sepatutnya di sakiti....
apa semua ni??? aku ingin lari dari berperasaan seperti ini....
Lari..lari dari kekusutan ini.... lari......lari.... lari !!!
Lari?? tp sampai mana aku harus lari?? sampai hujung dunia?? sampai kaki aku tak mampu lgi mo berlari.....
tapi apa kesudahannya seandainya aku terus berlari??
p/s : aku semakin hari semakin dibelenggu krisis diri sendiri..
Oh Tuhan berikan aku kekautan utk menghadapi semua ini...

No comments:

Post a Comment