true story..

Me..

Monday, May 24, 2010

.: Tiada Lagi untuk mu :.


segalanya telah berakhir..


Pergi Kau Jauh~jauh dari Hidupku...

Dan jangan sesekali kau datang Dalam Hidupku....

Aku telah buang kau jauh....


suh~~suh~~suh~~~ pergi... jgn pernah ada hati utk singgah ke tempat ku....

Kau tak layak singgah walaupun hanya sesaat...

Pergi Kau.... Aku tak sudi melihat Kau lagi....


Antara Kau & Aku ada jurang yang amat besar telah ku cipta...

Jangan Kau harap Aku akan kembali padamu...

Jangan Kau harap kau boleh hadir dalam hidupku...


Kau... Kau adalah Pengkhianat!!!

Kau.. kau adalah Pendusta...

Kau.. Kau adalah Penipu...

Kata - kata mu hanya manis lidah berbicara...

Kau adalah Racun yang membunuh segala impian...


Besar cintaku pada mu dulu..

Telah ku padamkan...

Andai dapat diukur perasaanku terhadapmu kini..

sebesar KUMAN pun belum pasti ada utk mu...


Aku tidak MEMBENCI mu...

Aku juga telah MEMAAFKAN mu....


Aku ingin Kau tahu...

Hidup ini... ada KARMA nya..


seandainya suatu hari... kau mengalami keadaan seperti mana ku alami...

aku doakan kau tenang menghadapinya....


~~~ aku juga mahu kau tahu... Kau telah membunuhku~~~~

No comments:

Post a Comment