true story..

Me..

Friday, May 28, 2010

.: kepuasan ?? :.

hari ni cuti.. duk kat umah je.... bosan nya....
disebalik keboringan itu... aku termenung la jap....
memikirkan.. apa akan terjadi pada aku....
aku bayangkan 5thn lg... apa yg akan jadi pada aku???
Dah kawen ke?? Dah ada Baby ke?? or Da dpt life yg aku impikan???
wwah... apa yg aku impikan??
hurm......
kadang kala aku terfikir.... napa hati kita ni selalu berubah??
sekejap suka yang ini... sekejap lagi nak yang itu...
apa sebenarnya yang kita mahukan sebenarnya???
hidup yang sempurna??? Manusia tidak akan pernah sempurna...
hidup yang kaya raya??? sampai mana sgtla harta tu bole dibawa...
kekadang nampak org len mcm tu.. kita pun nak buat juga,,,, tp apa sebnr nya???
Hidup ini memang palat kan..
setiap benda yang ada kat dunia ni kita nak cuba....
yang baik ke... yang buruk ke,,,, tp lebih byk ikut yang buruk....
dah tahu benda tu salah... tapi tetap juga buat....
apa sebenarnya yg di inginkan?? kepuasan???
ya kepuasan!!!
rasa puas ka bila buat benda salah???...
rasa puas ka bila kepuasan yg dicari itu merosakkan akhlak??
rasa puas ka semua tu???
p/s : binggung sendiri...

No comments:

Post a Comment