true story..

Me..

Wednesday, May 26, 2010

.: pergi kau dari hidup ku :.

aku tak suka la nak mengenang kau...
cuba kau pergi jauh2 dari hidup aku...
entah kenapa aku tak suka pun nak mengenangmu walaupun sebesar kuman...
terlalu benci ka aku pada mu...??
aku sudah memmafkan mu,....
aku ikhlas..... lepas kan kau....
aku tak mahu lg mengenang mu walaupun sesaat..
pergi..pergi...pergi... kau.... jgn kacau hidup ku.....
kau adalah insan yang paling kejam aku jumpa...
aku tak ingin lg la... nak sebut nama kau pun aku da meluat....
tak tahu kenapa.... mungkin kau telah memungkiri janji....
senang2 jak kau ckp kau BOSAN dengan aku pada org lain...
Apa ko ingat aku ni patung ka?? teda hati ... teda perasaan... lancang sungguh mulut kau ya...
seandainya aku tahu ini akhernya.... bgus aku jangan kenal kau.... buang masa dan tenaga tap tak dihargai pun....
Inilah sifat manusia....
time mula2 nak.. bukan main lagi.. janji itu..janji ini... bila da dapat.. dibuatnya mcm sampah...
hurm....
entahlah kenapa aku ungkapkan semua ni... sekadar meluah rasa hati....
perkara ni pun telah berlalu.... aku relakan juga.... just.... aku nak minta sgt la....
Jaga sikit la hati dan perasaan org len... jgn ckp men sedap mulut jak,....
ingat aku tak tahu ker... org tu kutuk2 aku...dri belakang.... tak pa.. ku biarkan jak....
HUKUM KARMA itu pasti...
p/s : dah jangan lg kenang2 manusia tiada guna tu... buat apa nak sedih2 ... Dia bukannya hargai pun... buang masa jak...

No comments:

Post a Comment